#include <iostream>
float Pole (float fBokA, float fBokB);
float Obwod (float fBokA, float fBokB);
int main()
{
float a, b;
cout << "Podaj dlugosc boku A: \n";
cin >> a;
cout << "Podaj dlugosc boku B: \n";
cin >> b;
cout << "Pole prostokata wynosi: \n" << Pole(a, b);
cout << endl;
cout << "Obowd prostokata wynosi: \n" << Obwod(a, b);
cout << endl;
system("PAUSE");
return 0;
}
float Pole(float fBokA, float fBokB)
{
float fPole;
fPole = fBokA * fBokB;
return fPole;
}
float Obwod (float fBokA, float fBokB)
{
float fObwod;
fObwod = (2 * fBokA) + (2 * fBokB);
return fObwod;
}
Tutaj będę umieszczał programy mojego autorstwa zrealizowane głównie w języku c++/c.
Nic nie dzieje się wbrew naturze,
lecz wbrew temu, co o niej wiemy.
Fox Mulder w serialu „Z archiwum X”
lecz wbrew temu, co o niej wiemy.
Fox Mulder w serialu „Z archiwum X”
26.9.08
Pole prostokąta
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz